Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Racionalizace procesů v prostředí LOTUS NOTES
Kojecký, Jan ; Vojáček, Zdeněk (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje racionalizaci procesu v prostředí Lotus Notes ve firmě, která zajišťuje kompletní podporu produktu Lotus Notes pro velkou mezinárodní firmu. Popisuje tříúrovňový systém podpory. Dále se zabývá racionalizací procesu mezi první úrovní podpory (zákaznický servis) a druhou úrovní podpory (Lotus notes administrace). V neposlední řadě popisuje vytváření – naprogramování příslušných agentů v Lotus Notes pro tým druhé úrovně, kteří pomohou ke zrychlení a zkvalitnění služeb, poskytovaného tímto týmem.
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
Karásek, Jan
Diplomová práce se zabývá analýzou makroprostředí firem působících na trhu komerčních call center v České republice. Analýza je provedena z pohledu nového subjektu na stávajícím trhu, byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a analýza atraktivity odvětví. Na základě analytické práce autor sestavuje soubor doporučení pro nově vstupující společnost do odvětví.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků se zákaznickým centrem
Dvořák, Milan ; Havlena, Adam (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků se zákaznickým centrem společnosti Zebra Technologies. Na základě provedené analýzy současného stavu je vyselektováno kritické místo, které je možné řešit dostupnými zdroji. V diplomové práci jsou navrženy možné přístupy k řešení tohoto kritického místa opřené o teoretické základy řízení jakosti v podnicích.
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Racionalizace procesů v prostředí LOTUS NOTES
Kojecký, Jan ; Vojáček, Zdeněk (oponent) ; Lacko, Branislav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje racionalizaci procesu v prostředí Lotus Notes ve firmě, která zajišťuje kompletní podporu produktu Lotus Notes pro velkou mezinárodní firmu. Popisuje tříúrovňový systém podpory. Dále se zabývá racionalizací procesu mezi první úrovní podpory (zákaznický servis) a druhou úrovní podpory (Lotus notes administrace). V neposlední řadě popisuje vytváření – naprogramování příslušných agentů v Lotus Notes pro tým druhé úrovně, kteří pomohou ke zrychlení a zkvalitnění služeb, poskytovaného tímto týmem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.